> Інтеграція природничих дисциплін в НУШ | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Інтеграція природничих дисциплін в НУШ
Опубліковано: 03.03.2020, 13:01

28 лютого на кафедрі хімії, екології та методики їх навчання проведено науково-практичний семінар «Інтеграція природничих дисциплін в Новій українській школі». Організатори семінару: кандидат педагогічних наук Віталій Гончарук та викладач-стажист Олена Кочубей.

Метою заходу було представлення сучасних методів та інноваційних знахідок щодо впровадження нових підходів у викладанні природничих дисциплін в Новій українській школі.
До семінару долучились викладачі, учителі загальноосвітніх шкіл Черкаської, Київської, Вінницької та Кіровоградської областей і студенти.

Під час семінару було обговорено такі питання, як особливості викладання екологічних дисциплін, хімії, географії, біології в закладах освіти; професійна підготовка науково-педагогічних кадрів для викладання природничих дисциплін у НУШ. З цікавою темою виступила вчитель-методист з Вишнопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Віра Дубик на тему: «Інноваційні підходи до викладання природничих дисциплін у НУШ». У межах семінару Оленою Кочубей було проведено тренінг «Професійна компетентність педагога».

На завершення семінару було визначено перспективи подальшої співпраці в цьому напрямку між університетом та закладами загальної середньої освіти. За участь у семінарі кожен учасник отримав сертифікат та програму.


Наверх