> Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи розвитку | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи розвитку
Опубліковано: 11.11.2020, 14:22

06 листопада 2020 року доцент кафедри географії та методики її навчання, к.геогр.н. І.В. Кравцова взяла участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи розвитку» http://ippo.edu.te.ua/2020/11/10/vseukra%d1%97nska-naukovo-praktichna-konferenciya-osvita-xxi-stolittya-reali%d1%97-ta-perspektivi-rozvitku/

Конференція була організована Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти спільно із Міністерством освіти і науки України, Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», Тернопільською обласною радою, Державним архівом Тернопільської області, Тернопільським обласним краєзнавчим музеєм, Тернопільською обласною організацією національної спілки краєзнавців України.

У Всеукраїнській науково-практичній конференції взяли участь понад 70 учасників із 7 областей України: Волинської, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Львівської, Тернопільської, Черкаської.

На початку конференції із вітальним словом до учасників виступили директор Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти к.і.н., доц. Олександр Миколайович Петровський, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ТОКІППО Ігор Михайлович Вітенко.

Робота Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції була побудована на доповідях, які розкривали актуальні наукові питання. Логічно перепліталася педагогічна проблематика із наскрізними науковими пошуками суспільно-гуманітарних та природничо-математичних наук.

Пленарне засідання відкрив директор Тернопільського ОКІППО О.М. Петровський із доповіддю на тему: «Інновації у неперервному розвитку професійної компетентності педагогічних працівників як важлива умова забезпечення якості освіти». У роботі пленарного засідання взяли участь заступник начальника управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації Ганна Володимирівна Зварич (тема виступу: «Особистість вчителя – важливий показник якості освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти»); директор Тернопільського обласного краєзнавчого музею Степан Володимирович Костюк (тема доповіді: «Деякі аспекти просвітницько-виховної діяльності Тернопільського обласного краєзнавчого музею у 2019 – 2020 роках»); заступник директора з науково-педагогічної та виховної роботи Тернопільського ОКІППО Володимир Святославович Мисик (тема доповіді: «Громадянська освіта в контексті Нової української школи»); директор Державного архіву Тернопільської області Федір Іванович Полянський (тема доповіді: «Документальна спадщина УНР у фондах ДАТО»); доцент кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини Ірина Віталіївна Кравцова (тема доповіді: «Географічні особливості садово-паркових ландшафтів Тернопільської області») та заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО (тема доповіді: «Практичні аспекти реалізації інноваційного експерименту регіонального рівня «Еко-школа»).






Виступаючі обговорили актуальні проблеми розвитку освіти і науки у ХХІ столітті. Відбувся продуктивний обмін науково-практичними думками у ході пленарного засідання та роботи секцій за такими науково-освітянськими напрямами: суспільно-гуманітарні та природничо-математичні науки.


Наверх