> Семінар-практикум із впровадження інноваційних технології в хімічній освіті | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Семінар-практикум із впровадження інноваційних технології в хімічній освіті
Опубліковано: 26.03.2016, 15:51

22 березня 2016 року на базі Уманської ЗОШ №5 ім. В.І. Чуйкова за ініціативи вчителя-методиста Гречин Ольги Петрівни був проведений семінар-практикум «Впровадження технології розвитку критичного мислення при викладанні хімії для формування інноваційної особистості школяра».

У роботі семінару-практикуму брали участь: методист міського методичного об’єднання Плющ Т.М., вчителі хімії загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі природничо-географічного факультету – доцент Цимбалюк В.В. та доцент Валюк В.Ф.

Доцент Валюк В.Ф.  презентувала доповідь «Сутність технології розвитку критичного мислення»

Фото 1

Практичне застосування прийомів розвитку критичного мислення продемонстровано вчителем хімії Гречин О.П. під час проведення уроку «Побутові хімікати і правила поводження з ними». До уроку в ролі учнів були задіяні всі учасники семінару.

Фото 5 Фото 2 Фото 3 Фото 4

Після проведення уроку відбувся обмін досвідом з проблем хімічної освіти. Доц. Цимбалюк В.В. виступила з доповіддю: «Технологія розвитку критичного мислення як складова формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

«Про методи і прийоми технології розвитку критичного мислення» розповіла  вчитель хімії Гречин О.П.

Фото 6 Фото 7 Фото 8

До організаторів семінару вчителями було поставлено ряд запитань, на які вони отримали вичерпні та компетентні відповіді. Дискусії з приводу технології розвитку критичного мислення стали тими інноваційними методами роботи педагогів, які спонукали до організації нових зустрічей.

ШАНОВНІ КОЛЕГИ, ЗАПРОШУЄМО ВАС ДО СПІВПРАЦІ, СПОДІВАЄМОСЯ НА НОВІ, ЦІКАВІ ТА ПЛІДНІ ЗУСТРІЧІ!!!


Наверх