Науково практичний семінар науковців кафедри біології та методики її навчання та вчителів загальноосвітніх закладів міста
Опубліковано: 14.04.2017, 10:24
Нещодавно на природничо-географічному факультеті відбувся науково-практичний семінар на тему «Місце наукових досліджень з біології під час вивчення предмету у загальноосвітніх закладах».
Організаторами семінару виступили кафедра біології та методики її навчання природничо-географічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Відділ освіти Уманської міської ради Черкаської області.
До організаційного комітету увійшли: Красноштан І.В. к.б.н., доц., зав. кафедри біології та методики її навчання; Миколайко В.П. к.с.-г.н., доц., декан природничо-географічного факультету; Якимчук Р.А. к.б.н., доц., зав. лабораторією інноваційних технологій навчання біології; Мельник О.І. начальник відділу освіти Уманської міської ради; Плющ Т.М. методист відділу освіти та старші викладачі кафедри біології та методики її навчання, методисти Гензьора Т.М. і Небикова Т.А.
Із привітальним словом до учасників семінару звернулися Миколайко В.П. к.с.-г.н., доц., декан природничо-географічного факультету та Мельник О.І. начальник відділу освіти Уманської міської ради.
У теоретичній частині семінару були представлені доповіді Плющ Т.М., методисту відділу освіти «Роль науково-дослідницької діяльності учнів у формуванні наукового світогляду школярів» та Гензьори Т.М., старшого викладача кафедри біології та методики її навчання «Теоретичні та практичні основи формування наукового світогляду школярів».
У практичній частині семінару були представлені доповіді викладачів кафедри біології та методики її навчання Скакун В.О. «Використання видів та сортів роду Buddleja L. у шкільних дослідженнях»;
Семененко І.В. «Використання біологічних досліджень видів роду Hibiscus L. у розвитку предметних компетентностей школярів»; Косар К.П. «Біоекологічні особливості представників роду Prunus L., перспективних для садово-паркового господарства»; Андрієнко О.Д. «Представники роду Amelanchier Medik. (ірга) як об’єкт ботанічних досліджень у загальноосвітніх закладах». Під час обговорення презентованих доповідей всіх присутніх було запрошено на імпровізований «Ботанічний чай», що передбачав дегустацію чаю із квітів гібіскусу та плодів ірги у вигляді желе і варення та як компонент фруктових тістечок.На завершення семінару садивний матеріал представників обговорюваних родин із детальними консультаціями щодо вирощування та догляду було запропоновано усім бажаючим і небайдужим.