ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Відкрите заняття

Опубліковано: 12.04.2021, 9:15

09 квітня 2021 року викладач кафедри географії та методики її навчання Барвінок Наталія провела відкрите заняття з рекреаційної географії на тему: «Територіальна структура рекреаційної галузі та рекреаційна діяльність людини» відповідно до робочої програми ОС «бакалавр», ОП Середня освіта (Історія. Географія).

Практична робота відбулась онлайн на платформі Google Meet. Метою заняття було навчити здобувачів вищої освіти давати рекреаційну оцінку природним ресурсам, ознайомити з головними складовими структури діяльності людини в рекреаційній сфері, визначити головні чинники розміщення рекреаційних підприємств, закріпити знання про типи рекреаційних територій та рекреаційні ресурси, на базі яких створюються рекреаційні підприємства.

Під час роботи зі студентами були використані різноманітні методи та методичні прийоми, а саме: словесні (усне опитування, пояснення, бесіда, дискусія), наочні (демонстрація карт, схем, таблиць), практичні методи, технології проблемного, пошуково-дослідницького, інтерактивного навчання та ін.

Матеріал практичної роботи доступний, цікавий. Для кращого сприйняття завдань студентами лабораторна робота супроводжувалася презентацією. Мети заняття досягнуто, поставленні завдання виконано.


Наверх