ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «УЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ – QUO VADIS»

Опубліковано: 10.06.2021, 11:52

09 червня 2021 р. на базі природничо-географічного факультету відбувся регіональний науково-методичний семінар практичного спрямування «Учитель географії – Quo vadis», який був організований кафедрою географії та методики її навчання. Співорганізаторами заходу виступили: Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради Черкаської області, УНВК «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 10-медична гімназія», Комунальний заклад «Гайворонський ліцей № 2» Гайворонської міської ради Кіровоградської області, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області.

Семінар пройшов у змішаному форматі: очна участь доповнювалася онлайн спілкуванням. Координаторами заходу були: гаранти ОП Середня освіта (Географія) другого (магістерського) рівня вищої освіти д-р геогр. н., доцент кафедри географії та методики її навчання Олександр Лаврик; ОП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) другого (магістерського) рівня вищої освіти к. геогр. н., доцент кафедри географії та методики її навчання Ірина Кравцова та ОП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти к. геогр. н., доцент кафедри географії та методики її навчання Олексій Ситник.

Зі вступним словом до учасників виступили: д-р с/г н., проф., декан природничо-географічного факультету УДПУ імені Павла Тичини Валерій Миколайко; д-р пед. н., проф., завідувач кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини Оксана Браславська; консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради Черкаської області Тетяна Плющ.

Семінар мав на меті: обговорення та пошук рішень сучасних проблем викладання географії у закладах загальної середньої освіти та вищої освіти; формування розуміння змістового наповнення ГЕОГРАФІЧНОГО КОМПОНЕНТУ освітньої галузі «Природознавство» відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України 30 вересня 2020 року; аналіз рівня навчальних досягнень з географії учнів м. Умань Черкаської обл., м. Гайворон Кіровоградської обл. комплексом організаційних процедур інструменту ЗНО за період з 2016 по 2020 рр.; ознайомлення зі змінами та наслідками для освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, які обумовлені реформуванням системи адміністративно-територіального устрою України та сучасним функціонуванням новостворених ОТГ; сприяння сталому розвитку України шляхом підготовки конкурентоспроможного людського капіталу: сучасного вчителя географії.

У ході заходу координаторами були виконані інтерактивні вправи «Проблеми сучасного вчителя географії»; «Учитель географії: фонові ознаки» та «Шляхи вирішення проблем сучасного вчителя географії». Жвава дискусія, яка виникла на початку, дозволила тримати активний темп роботи упродовж усього часу семінару.

Учасниками семінару були презентовані доповіді та повідомлення: «Яким повинен бути вчитель географії: сучасний учнівський погляд» (Олександр Лаврик – учень 8-го класу Уманської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 14 Уманської міської ради Черкаської області); «Географія в контексті Нової української школи» (Ірина Кравцова – кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини; «Особливості підготовки здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) освітньої програми (Географія. Біологія та здоров’я людини)» (Олексій Ситник – кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини); «Комплексна освіта: вимога часу» (Олександр Лаврик – доктор географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини); «Методичні особливості викладання географії у 11 класі: новітність та виклики» (Дана Паламарчук – вчитель географії вищої категорії УНВК «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 10-медична гімназія»); «ЗНО як інструмент оцінювання рівня навчальних досягнень учнів м. Умані з дисциплін природничого циклу» (Тетяна Плющ – консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради Черкаської області); «Рівень навчальних досягнень з географії випускників КЗ «Гайворонський ліцей № 2» Гайворонської міської ради Кіровоградської області крізь призму ЗНО» (Наталія Швець – заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель вищої категорії, старший вчитель КЗ «Гайворонський ліцей № 2» Гайворонської міської ради Кіровоградської області); «Сучасний курс географії України: сподівання та реальність» (Наталія Корольова – вчитель географії вищої категорії Уманської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 14 Уманської міської ради Черкаської області); «Реформування адміністративно-територіального устрою: вплив та наслідки для освітнього процесу» (Олександра Майстренко – начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області).

У роботі регіонального науково-методичного семінару взяли участь учасники освітнього процесу, стейкхолдери працюючих освітніх програм освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) кафедри географії та методики її навчання. Відбувалася продуктивна взаємодія учнів, батьків, учителів географії, науково-педагогічних працівників кафедри географії та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та стейкхолдерів. Мета семінару досягнута.


Наверх