ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Опубліковано: 10.12.2021, 9:34

На базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на засадах виконання договору про співпрацю щодо реалізації внутрішньої академічної мобільності учасників освітнього процесу між Хмельницьким національним університетом (гуманітарно-педагогічний факультет, кафедра екології та біологічної освіти) та Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини (природничо-географічний факультет, кафедра біології та методики її навчання) було проведене практичне заняття на тему «Нестандартні підходи до навчання біології в школі на засадах технологій «Європейське кафе», «Case study», «Проєктне навчання» з актуалізацією на soft skills». Заняття стало спільною працею здобувачів вищої освіти, доцента Хмельницького національного університету, кандидата педагогічних наук Сергія Скрипника, кандидата біологічних наук, доцента, завідувача кафедри біології та методики її навчання Ігора Красноштана, кандидата педагогічних наук, доцента Світлани Люленко та старшого викладача Тетяни Небикової.

Сергієм Скрипником було відзначено, що особливості організації освітнього процесу на сучасному етапі сприяють постійному пошуку ефективних форм, методів та моделей занять. Разом з тим, найважливішим фактором, на уроці, є взаємодія вчителя та учня. Тому основним завданням кожного вчителя є включення учня до активної та самостійної діяльності. Навчати біології лише словесними методами неможливо, тому при викладанні дисципліни «Методика навчання біології» майбутніх вчителів біології ми спрямовуємо на використання різноманітних нетрадиційних форм роботи, а також актуалізуємо запровадження інноваційних педагогічних технологій.


Наверх