Дослідження в географічній, екологічній та хімічній освіті науковцями ПГФ

Published: 29.11.2022, 14:17

На природничо-географічному факультеті є гарна традиція – проведення наукових і науково-практичних конференцій. 25 листопада 2022 року на базі кафедри хімії, екології та методики їх навчання й кафедри географії та методики її навчання пройшла VІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція: «Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті».

Серед співорганізаторів наукового заходу були Інститут педагогіки НАПН України, Інститут агроекології та природокористування НААН, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Міжнародна асоціація екологів університетів.

У ході конференції були обговоренні такі питання:

  1. Наукові засади географічної, екологічної та хімічної освіти у ЗВО.
  2. Досвід практичної екологічної, краєзнавчої діяльності та дослідної роботи з географії, хімії, біології у ЗЗСО.
  3. Інноваційні технології в географічній, хімічній освіті та екологічній діяльності.

Зі вступним словом до учасників конференції звернулася завідувач кафедри географії та методики її навчання, доктор педагогічних наук, професор Оксана БРАСЛАВСЬКА.

В.о. завідувача кафедри хімії, екології та методики їх навчання, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія ГОРБАТЮК ознайомила присутніх з сучасними досягненнями й проблеми екологічної, хімічної освіти і науки, можливостями використання інноваційних технологій у підготовці здобувачів вищої освіти.

Доктор педагогічних наук, професор Світлана СОВГІРА здійснила ретроспективний огляд проведення даної конференції, зазначивши, що в своїх здобутках наука завжди базувалася на наполегливій та кропіткій праці вчених, а у досягненнях завжди покладалися на активності й результативності у підготовці молоді до життя освітян України.

Також у доповідях виступаючі охарактеризували сучасні тенденції в географічній, хімічній освіті та екологічній діяльності; розкрили досвід практичної екологічної краєзнавчої діяльності та дослідної роботи з географії, хімії, екології, біології.


On Top