> Актуальний семінар | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Актуальний семінар
Опубліковано: 14.03.2014, 14:13

13 березня на природничо-географічному факультеті відбувся традиційний науково-методичний семінар, у якому взяв участь весь наш педагогічний колектив. Наукову проблематику на тему «Технологія патріотичного виховання майбутніх учителів географії в процесі пошукової туристсько-краєзнавчої діяльності» висвітлив канд. пед. наук, викладач кафедри географії та методик її навчання А.О. Максютов.

Традиційно семінар проходив у теплій невимушеній атмосфері дружнього колективу

Традиційно семінар проходив у теплій невимушеній
атмосфері дружнього колективу

Доповідає канд. пед. наук, викладач кафедри географії та методики її навчання А.О. Максютов

Доповідає канд. пед. наук, викладач кафедри географії
та методики її навчання А.О. Максютов

У ході обговорення доповіді було проаналізовано ряд питань, зокрема:

1. актуальність теми семінару;
2. нормативно-правова база, що забезпечує патріотичне виховання майбутніх учителів;
3. завдання вищої педагогічної школи щодо патріотичного виховання майбутніх учителів географії в процесі пошукової туристсько-краєзнавчої діяльності;
4. місце та виховний потенціал пошукової туристсько-краєзнавчої діяльності у системі патріотичного виховання майбутніх учителів географії;
5. суперечності, виявлені під час аналізу науково-методичної літератури, присвяченої патріотичному вихованню майбутніх учителів географії;
6. завданнями, які стоять перед туристсько-краєзнавчою діяльністю в контексті патріотичного виховання майбутніх учителів географії;
7. критерії оцінювання рівня патріотичної вихованості майбутніх учителів географії;
8. модель патріотичного виховання майбутніх учителів географії під туристсько-краєзнавчої роботи.

Не менш важливим було обговорення питання заступника декана з навчальної роботи, доцента кафедри хімії, екології та методики їх навчання В.Ф. Валюк. Зважаючи на актуальність створення галузевих стандартів вищої освіти, Вікторія Федорівна акцентувала увагу на методиці їх розробки. Жвава дискусія, яка виникла під час її доповіді, надихнула викладачів нашого факультету на продуктивну і творчу роботу.


Наверх