> Відкрите заняття з «Історії хімії» | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«Відкрите заняття з «Історії хімії»»
Опубліковано: 28.02.2019, 13:50

27 лютого старшим викладачем кафедри хімії, екології та методики їх навчання Наталією Душечкіною проведено відкрите практичне заняття «Хімічні знання в давні часи» з дисципліни «Історія хімії» зі студентами 41 групи природничо-географічного факультету. На занятті були присутні викладачі кафедри хімії, екології та методики їх навчання.

Під час заняття розглянуто один із періодів розвитку хімії, а саме доалхімічний. У процесі обговорення теми студенти активно доповідали про знайомство первісних людей з хімічними речовинами та явищами, які висвітлені в міфах, легендах, казках, прислів’ях і загадках.


Заняття передбачало використання інноваційних форм та методів роботи студентів: діалог, роботу в парах, пізнавану гру, кейс-метод.

На завершення відбулося обговорення відкритого заняття із рекомендаціями і пропозиціями подальшого використання активних методів навчання під час вивчення дисципліни «Історія хімії».


Наверх