> Історія – діалог – траєкторія розвитку | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Історія – діалог – траєкторія розвитку
Опубліковано: 15.10.2019, 11:32

8 жовтня 2019 року в Інституті педагогіки НАПН України (м. Київ) відбувся круглий стіл «Історія – діалог – траєкторія розвитку» (присвячений 85 річчю відділу навчання географії та економіки). Представником від Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини була завідувач кафедри географії та методики її навчання, д.п.н., проф. Оксана Браславська.

Програма круглого столу передбачала такі теми:

  1. Історія виникнення підструктурного розділу географічного змісту в Інституті педагогіки у 1934 році.
  2. Персоналії, що творили педагогічну науку з теорії й методики навчання географії та економіки.
  3. Визначення місця і ролі відділу навчання географії та економіки в освітньому просторі України й світу.
  4. Основні етапи розвитку співпраці сектору – відділу – лабораторії з провідними науковими та навчальними установами.
  5. Напрям майбутньої роботи для розвитку методики географії.
  6. Актуальні проблеми теорії і методики навчання географії та економіки.

 


Наверх