Настановча нарада щодо проходження навчальної (педагогічної) практики

Опубліковано: 10.10.2024, 8:08

Практика є невід’ємною складовою у підготовці майбутніх педагогів. Особливе місце у циклі практичної підготовки займає навчальна (педагогічна) практика. Її завдання познайомити здобувачів освіти із особливостями функціонування закладів освіти, специфікою роботи класного керівника та вчителів-предметників. Саме під час цієї практики здобувачі вищої освіти (практиканти) набувають практичного досвіду як класні керівники.

На факультеті природничої освіти та природокористування з 07 жовтня до 19 жовтня 2024 року здобувачі вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта, які навчаються на другому курсі (термін навчання 2 роки 10 місяців) і третьому курсі (термін навчання 3 роки 10 місяців) очної та заочної форм навчання проходять практику в закладах загальної середньої освіти.

З метою організованого проходження та успішного виконання всіх завдань 4 жовтня було проведено настановчу нараду щодо особливостей проходження навчальної (педагогічної) практики.

Організатором зустрічі виступила керівник з виробничої практики по факультету Тетяна Небикова. До зустрічі були запрошені всі керівники груп та здобувачі вищої освіти. Тетяна Андріївна представила керівників груп, ознайомила з базами практик.

Оксана Бялик, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту познайомила здобувачів зі змістом роботи, розкрила те, що мають вони виконати під час практики, особливості діяльності практикантів у закладах освіти та представила методичні матеріали щодо оформлення документації.

Лариса Данилевич, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології розповіла здобувачам освіти про особливості психологічного дослідження класних колективів, нагадала методику проведення соціометрії.

Інна Лівандовська, викладач кафедри психології, звернула увагу на те, що у закладах освіти в інклюзивних класах навчаються і діти з особливими потребами, діти – вимушені переселенці, діти – батьки яких зараз захищають Вітчину. Колективи сучасних закладів освіти характеризуються різним психолого-емоційним станом, тому варто виявляти розуміння, толерантно ставитися до всіх учасників освітнього процесу.

Ірина Дзюбенко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, наголосила на тісній співпраці здобувачів освіти та класних керівників, вказала на те, що студенти мають виконувати роль помічника класного керівника, активно спілкуватися з учнями, брати участь у громадському житті класу.

Оксана Юрченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, нагадала здобувачам вищої освіти, що педагогічна практика дає їм можливість зібрати фактичний матеріал для виконання курсових робіт з педагогіки чи психології, випробувати себе у ролі дослідника класного колективу.

Студенти-практиканти були ознайомлені з правилами техніки безпеки, з особливостями поведінки під час повітряних тривог.

Нарада проходила у формі дружньо діалогу, студенти отримали вичерпні відповіді на питання.

Адміністрація факультету природничої освіти та природокористування бажає успіху та натхнення, творчої співпраці практикантам та керівникам груп під час проходження практики.


Наверх