«Освітні інструменти критичного мислення»

Опубліковано: 18.10.2024, 15:57

Опанування мистецтвом критичного розмірковування для рефлексії своєї освітньої діяльності, відтак і фахового зростання є одним з ключових завдань сучасного викладача.

Адже викладачі, здобувачі освіти та умови навчання й виховання – провідні компоненти освітнього процесу. Відтак ефективність освітнього процесу залежить від того:

1) як добре ми налаштуємо свою власну особистість до провадження освітнього процесу;

2) як добре ми зрозуміємо «ментальну мапу» наших уявлень про здобувачів і те, наскільки точно ця «мапа» відображає нашу «територію» – реальних студентів;

3) як ми вибудуємо взаємодію зі здобувачами у процесі навчання.

Саме цим трьом магістральним темам було присвячений курс «Освітні інструменти критичного мислення».

Протягом занять відбувались пошуки вирішення основних освітніх проблем:

  • як спонукати здобувачів до навчання, а саме про мистецтво мотивації, що є ключовим умінням для освітянина;
  • освіта, як задоволення потреб здобувачів, що дозволить зробити освітню працю приємнішою, а навчання – результативнішим;
  • турбота про власне духовне здоров’я та емоційний добробут: які секрети гармонізації життя освітянина та як реалізувати себе в освітньому середовищі й не потрапити у вир непотрібних справ, апатії, професійного вигорання тощо.

Викладачі кафедри біології та здоров’я людини постійно підвищують свій професіональний рівень та рівень психологічної культури.

Так успішно пройшли курс «Освітні інструменти критичного мислення» на освітній платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus викладачі Альона Заболотна, Олена Манзій, Тетяна Поліщук, Тетяна Новікова, Катерина Оленич.


Наверх