> Школярі у «Геолого-географічному музеї Євразії» удпу імені Павла Тичини | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Школярі у «Геолого-географічному музеї Євразії» удпу імені Павла Тичини
Опубліковано: 02.04.2015, 13:47

З метою примноження і збереження добрих традицій природничо-географічного факультету нашого вузу по співпраці з школами міста, району та області, на початку квітня 2015 року школярі ЗОШ І-ІІІ ступенів акредитації №10 м. Умань під керівництвом шкільного психолога та вчителя біології Арутюнян Наталії Вікторівни відвідали «Геолого-географічний музей Євразії».

Фото1 Учнівську молодь проф. Половка С. Г.  ознайомив із основними віхами історії становлення музею, стендово-інформативним насиченням та колекційним матеріалом мінералів, гірських порід і руд та відповів на низку запитань. Фото2 Фото3 Крім цього, учні під час екскурсії отримали багато корисної інформації про переваги навчання на природничо-географічному факультеті та було акцентовано увагу на правилах вступної компанії 2015 року УДПУ. У кінці екскурсії проф. Половка С. Г. побажав учням стати гідними студентами УДПУ імені Павла Тичини. Психолог Н.В. Арутюнян наголосила, що учні перебуваючи у таких культурно-просвітницьких місцях, знімають нервову напругу і це відбивається на покращенні їх навчання.


Наверх