Співпраця в системі “ШКОЛА-ВНЗ” продовжується

Published: 25.11.2014, 9:20

24 листопада 2014 року на базі Уманської ЗОШ №14 був проведений семінар-практикум для вчителів основ здоров’я з теми: «Інтегровані уроки з основ здоров’я – фактор якості викладання предмету». У роботі семінару-практикуму брали участь: методист міського відділу освіти Ільїна Л.В., керівник міського методичного об’єднання Сатанівська О.Д., вчителі основ здоров’я, біології, хімії загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі природничо-географічного факультету – к.б.н., доцент Соболенко  Л.Ю. та к.х.н., доцент Валюк В.Ф. Семінар розпочала методист міського відділу освіти Ільїна Л.В., яка ознайомила присутніх із планом роботи семінару та побажала їм плідної роботи. Цікаво і змістовно пройшов виховний захід: «Знай, вмій, пам’ятай», який провели вчитель хімії та основ здоров’я Смирнова О.Ю. та вчитель біології Гончар Л.П. Школярі відпрацьовували навички накладання пов’язок при різних видах кровотеч, іммобілізації травмованих кінцівок при переломах кісток, застосування підручних засобів для надання першої медичної допомоги.

Виховний захід: «Знай, вмій, пам’ятай» Школярі відпрацьовують навички накладання пов’язок

Приготування дезінфікуючих розчинів

  Сьогодні, як ніколи, особливу увагу необхідно приділяти напрямку профілактично-роз’яснювальної роботи серед школярів щодо надання першої медичної допомоги потерпілим. Адже подібні знання надзвичайно важливі й корисні для підростаючого покоління і допоможуть, при потребі, зберегти життя та здоров’я. Гарного настрою та позитивних емоцій додав учасникам семінару майстер – клас: «Будьмо здоровими», на якому присутні безпосередньо взяли участь у сеансах кольоротерапії та аромотерапії, підготовлений Смирновою  О.Ю. Соболенко Любов Юліанівна, завідувач кафедри біології та методики її навчання виступила перед учасниками семінару з темою «Здоров’язберігаючі технології для вчителя і учня як необхідність в умовах інтенсифікації та комп’ютеризації навчального процесу» зазначивши, що поняття “здоров’язберігаючі технології” об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу з формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів та створюють безпечні умови для навчання в школі. Доцент кафедри хімії, екології та методики їх навчання Валюк В.Ф. детально висвітлила питання щодо формування здоров’язберігаючої компетентності у школярів, закцентувавши увагу, що дана компетентність як ключова формується на міжпредметному рівні через предметні компетенції з урахуванням специфіки предметів та пізнавальних можливостей учнів на основі оволодіння учнями компетенціями, визначеними державними вимогами до навчальних досягнень учнів, якими, власне, є здоров’язбережувальні життєві навички. Під час обговорення та підведення підсумків всі учасники семінару дали високу методичну оцінку проведеним заходам, відмітили атмосферу доброзичливості та гостинності, яка панує у школі.


On Top