Екскурсія вихованців еколого-натуралістичного центру міста Умані в музеї зоології ім. М. Ф. Коваля

Опубліковано: 5 March 2021, 10:44

(Українська) 4 березня 2021 року вихованці еколого-натуралістичного центру міста відвідали музей зоології ім. М. Ф. Коваля УДПУ імені Павла Тичини.
Екскурсію проводила науковий керівник музею кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та методики її навчання Мороз Леся Миколаївна. Учні були ознайомлені з фауною Черкащини та інших областей України, з екзотичними видами тварин інших країн.

Колекція музею нараховує близько 400 видів хребетних і безхребетних тварин: риб, плазунів, птахів, ссавців, кишковопорожнинних, губок, голкошкірих червів, членистоногих.

Детальніше

Про географію співпраці природничо-географічного факультету та підготовку до вступної кампанії

Опубліковано: 5 March 2021, 10:16

(Українська) Щоб було завтра, треба думати про сьогодення…
Професорсько-викладацький склад природничо-географічного факультету невтомно працює над тим, щоб факультет жив, науково зростав, плекав учительські кадри та міцнів. Тому в останній тиждень зими завідувач кафедри географії та методики її навчання, д.пед.н., професор О.В. Браславська, гарант освітньо-професійної програми Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) другого (магістерського) рівня вищої освіти, к.геогр.н., доцент І.В. Кравцова, відповідальна за курси підвищення кваліфікації вчителів, к.пед.н., доцент О.В. Герасименко, викладач Р.В. Подзерей, викладач-стажист Т.П. Новікова виконали робочі поїздки на південь України.

Детальніше

I тур інтелектуальної географічної гри «Що? Де? Коли?»

Опубліковано: 3 March 2021, 9:45

(Українська) У рамках проведення позааудиторної роботи зі здобувачами вищої освіти 2 березня 2021 року відбулася інтелектуальна географічна гра «Що? Де? Коли?» для студентів 12 групи природничо-географічного факультету та 14 групи історичного факультету. Організатори заходу викладачі кафедри географії та методики її навчання Барвінок Н. В. та Озерова Л. А.

Мета заходу – підвищення інтересу до географічної науки, розвиток логічного мислення; закріплення знань студентів географічних термінів, основних природних явищ та процесів; застосування знань на практиці, відстоювання власної точки зору; виховання бережливого ставлення до природи.

Детальніше


On Top