> Майстер клас «Особливості використання інноваційних технологій навчання на уроках біології у профільній школі» | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Майстер клас «Особливості використання інноваційних технологій навчання на уроках біології у профільній школі»
Опубліковано: 19.04.2016, 7:46

12.04.2016 року на базі Уманської загальноосвітньої школи відбувся майстер клас старшого викладача кафедри біології та методики її навчання Небикової Т.А. на тему «Особливості використання інноваційних технологій навчання на уроках біології у профільній школі».
фото1
У заході брали участь учні 10 класу, студенти V курсу природничо-географічного факультету, викладачі кафедри біології та методики її навчання, вчителі школи.
фото 2
Майстер-клас дав можливість показати на практиці використання фронтальних, групових технологій навчання під час вивчення теми «Профілактики бактеріальних захворювань». Студенти мали змогу реалізувати теоретично-методичні знання та вміння з методики проведення уроків біології у профільній школі на практиці під час аналізу уроку вчителя.
Така форма проведення занять створює проблемно-дискусійне поле, яке звільнене від однозначності та забезпечує бажану атмосферу відкритості думок, багатопрофільності оцінок, багаторакурсності в розгляді й інтерпретації інноваційного досвіду проведення уроків.


Наверх