> Захист науково-дослідницьких робіт МАН (секція: хімія) | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«Захист науково-дослідницьких робіт МАН (секція: хімія)»
Published: 19.12.2017, 12:22

З кожним роком все більше учнівської молоді, захоплюючись таємницями хімічної науки, залучаються  до науково-дослідницької  діяльності  у МАН. Чим саме приваблює  старшокласників  участь у наукових дослідженнях? Це поглиблення знань з предмету,  і, найголовніше – робота в хімічних лабораторіях Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

При міському відділі освіти і за активної співпраці з природничо- географічним факультетом (секція: хімія) для учнів шкіл нашого міста вже понад 10 років працює Мала Академія Наук Черкаського територіального відділення.

У 2017 р. шість знавців хімії присвятили свій вільний час науковим дослідженням хімічних процесів і достойно представили роботи на конкурсі- захисті науково-дослідницьких робіт:Мельник Марина, учениця 11 класу Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова – «Переробка плодових оболонок гречки посівної для добування рутину і кверцетину» ( І місце).

Оберемок Анна, учениця 11-Б класу НВК «Уманська міська гімназія – школа естетичного виховання» Уманської міської ради Черкаської області – «Визначення залишкових кількостей антибіотиків у продукції птахівництва» (І місце).

Загарій Діана, учениця 11 класу Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова м. Умані – «Добування каучуку з доступної сировини і вивчення його властивостей» (ІІ місце).

Горбатюк Микола, учень 9 класу Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради – «Дослідження кислотності грунту (м. Умань Черкаської області)» (ІІ місце). Охота Вадим, учень 11 класу Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова – «Добуток розчинності, утворення осадів в організмі людини і їх розчинення» (ІІІ місце).

Ромасєвич Тетяна, учениця 8-Б класу Христинівської спеціалізованої школи І –ІІІ ступенів №1 ім. О. Є. Корнійчука – «Вплив сполук важких металів на ґрунти Христинівщини» (ІІІ місце). Науковий керівник зазначених робіт – Гречин Ольга Петрівна, вчитель хімії Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова. Науковий консультант – Валюк Вікторія Федорівна, кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії, екології та методики їх навчання УДПУ імені Павла Тичини. Члени журі, одностайно відзначили високий рівень наукових робіт, оригінальність та новизну досліджень.
Дослідження способів переробки рослинної сировини для добування рутину проводить Мельник МаринаОберемок Анна проводить якісне визначення залишкових кількостей антибіотиківОхота Вадим вивчає умови утворення осадів в організмі людиниГорбатюк Микола досліджує кислотність ґрунту

Виконання науково-дослідницьких робіт надає учням широкі можливості спробувати себе у науковому пошуку, побачити результативність власного дослідження, відчути радість від успіху. Юні науковці отримують безцінний досвід самостійної роботи, досягають внутрішньої зрілості, набувають важливих наукових компетенцій, які потім максимально використовують, стаючи студентами закладів вищої освіти.Щиро вітаємо когорту юних інтелектуалів та їх наставників, які сприяли розкриттю обдарувань.
Бажаємо нових перемог, ідей і звершень на шляху наукового пошуку !!!

beýleki tarapyna