Лабораторія інноваційних технологій навчання біології
![IMG_1425](http://biology.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/01/Люленко.jpg)
Люленко Світлана Олександрівна кандидат педагогічних наук, доцент, керівник лабораторії
Згідно Положення про лабораторію, яке визначається вимогами Міністерства освіти і
науки України, з урахуванням новітніх досягнень педагогічної та методичної
науки, практики фундаментальної та прикладної підготовки фахівців діяльність
колективу лабораторії проводиться за наступними напрямками:
- реалізація компетентністного підходу
у навчальному процесі при підготовці здобувачів освіти за спеціальністю Середня освіта «Біологія та здоров’я людини»; - впровадження інноваційних технологій навчання в освітній
процес під час вивчення біології; - підготовка майбутніх вчителів
біології до реалізації основних вимог Нової української школи; - проведення
навчальних занять із студентами та вчителями з метою підготовки їх до
застосування сучасних освітніх технологій; - проведення
семінарів, круглих столів, педагогічних читань, дискусій з певної тематики.
При лабораторії функціонує проблемна група «Особистістне ставлення майбутнього вчителя природничих дисциплін у ЗВО» (керівник доц. Люленко С. О.)
Формування загальних і фахових компетентностей:
- природничо-наукової;
- навчально-дослідницької;
- експериментально-дослідної;
- здоров’язбережувальної;
- екологічної;
- навчально-методичної;
![IMG_7596](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2013/04/IMG_7596.jpg)
![DSC_0026](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2013/04/DSC_0026.jpg)
![11](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2013/04/111.jpg)
За останні роки основними результатами роботи лабораторіїє: видання
навчально-методичних посібників; розроблення відеотеків уроків та позакласних
заходів з біології кращих учителів м. Умані та Уманського регіону; розроблення
програм та практикумів з дисциплін «Методика навчання біології та
природознавства», «Методика навчання біології в профільній школі», «Методика
викладання біології у вищій школі», «Методика організації позакласної роботи
школярів», «Методика організації натуралістичної роботи школярів» тощо.