> Партнерські відносини «вчитель-учень» як запорука успішного освітнього процесу з географії | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«Партнерські відносини «вчитель-учень» як запорука успішного освітнього процесу з географії»
Опубліковано: 30.11.2018, 11:52

27 листопада 2018 року на базі Уманського державного педагогічного університету природничо-географічного факультету відбувся науково-методичний семінар кафедри географії та методики її навчання та вчителів географії міста Умані Черкаської області на тему: «Партнерські відносини «вчитель-учень» як запорука успішного освітнього процесу з географії».

Метою семінару було розкрити особливості партнерських відносин «вчитель-учень» як одного з елементів успішного освітнього процесу з географії.
Методист з науково-виховної роботи відділу освіти Уманської міської Ради Плющ Тетяна Миколаївна ознайомила присутніх з «Педагогікою партнерства як шляхом до успішного вирішення завдань сучасної освіти».

Завідувач кафедри географії та методики її навчання, доктор педагогічних наук, професор Браславська Оксана Володимирівна під час доповіді обґрунтувала мотивацію партнерських відносин «вчитель-учень» як запоруку успішного освітнього процесу з географії.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання Запорожець Леся Миколаївна виступила з доповіддю «Роль партнерських відносин «вчитель-учень» в організації навчально-ігрової діяльності на уроках географії».

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри географії та методики її навчання Рожі Інна Георгіївна та викладач кафедри географії та методики її навчання Дідура Руслана Володимирівна презентували відео ролик «Партнерські відносини «вчитель-учень» як запорука успішного вивчення учнямигеографії».

Вчитель навчально-виховного комплексу «Уманської міської гімназії – школа естетичного виховання» Бондар Олена Анатоліївна описала «Культуру суб’єктної взаємодії на уроці географії».

Вчитель географії Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Скарбовська Таміла Михайлівна обґрунтувала «Організацію навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства в умовах реалізації Концепції нової української школи».

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання Максютов Андрій Олексійович наголосив на «Патріотичному вихованні під час вивчення географії у ЗЗСО як запоруки формування партнерських відносини «вчитель-учень».

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри географії та методики її навчання Макаревич Ілона Миколаївна повідомила про потребу в підготовці майбутніх учителів географії до роботи з інформацією як основи їх взаємодії з учнями.

Наверх