> ІІІ Зимова Школа УАДО | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


ІІІ Зимова Школа УАДО
Опубліковано: 10.02.2020, 9:01

З 27 січня по 1 лютого 2020 року в м. Луцьк проходила ІІІ Зимова школа Української асоціації дослідників освіти (УАДО) «Європейські індикатори якості освітніх досліджень». Захід відбувся в рамках реалізації проекту Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні».




Урочисте відкриття відбулося в приміщенні бібліотеки Луцького національного технічного університету. Учасників гостинно привітав господар, ректор Луцького НТУ, доктор технічних наук, професор Петро Савчук. Зі словами привітання до учасників звернулась президент УАДО професор Світлана Щудло, а віце-президент УАДО професор Оксана Заболотна розповіла про історію та місію організації. За допомогою скайп-зв’язку побажав плідної роботи учасникам Зимової школи менеджер проектів Національного Еразмус+ офісу в Україні Петро Крайнік.



Учасниками школи стали 25 науковців, які пройшли конкурсний відбір. Вони представляли заклади вищої освіти усіх областей України.
Робота школи проходила в атмосфері тісної співпраці всіх її учасників. Тренери ділилися цікавим досвідом, знайомили з інноваціями в сфері освітніх досліджень. Зокрема, загальний огляд Європейських індикаторів якості освітніх досліджень зробила професор Оксана Заболотна (Умань). Професор Сергій Курбатов (Київ) познайомив з найбільш авторитетними системами міжнародних університетських рейтингів (ARWU, QS, THE World University Rankings), а на практичному занятті учасники зробили SWOT-аналіз цих систем. Професор Олена Ковальчук (Луцьк) ознайомила з найважливішими передумовами написання успішних грантових пропозицій, а в останній день школи її учасники представили власні проекти, які стали результатом їх спільної роботи в групах. Доцент Володимир Сацик (Київ) охарактеризував сучасні стандарти академічного письма для молодих дослідників. Доцент Наталя Горук (Львів) розкрила особливості використання наративного підходу в якісних педагогічних дослідженнях. Доцент Тетяна Лісова (Ніжин) познайомила з теоретичними підходами та методами оцінювання в міжнародних порівняльних дослідженнях (TIMSS, PIRLS, ICCS, TEDS-M, ICILS, SITES, PISA, TALIS, PIAAC). Професор Світлана Щудло (Дрогобич) та доцент Тетяна Медіна (Чернівці) познайомили з емпіричними методами в освітніх дослідженнях (на прикладі наукових досліджень, використаних в проектах УАДО і проведених серед представників румунської та угорської національної меншин). Професор Олександр Длугопольський (Тернопіль) окреслив європейські стандарти акредитації освітніх програм. Доцент Людмила Загоруйко (Умань) познайомила з міжнародними наукометричними базами даних як платформами для представлення наукових здобутків. Доцент Юрій Ковальчук (Київ) охарактеризував програму Mendeley, яка є складовою міжнародної мережі науковців, і на прикладах показав, яким чином можна керувати бібліографічною інформацією дослідника.




До участі у Школі була запрошена національний експерт проекту PISA, методист Українського центру оцінювання якості освіти доцент Марія Мазорчук, яка розкрила особливості аналізу та інтерпретації даних міжнародних досліджень (на прикладі PISA).
Насиченою і змістовною була культурна програма, організована господарями заходу – Луцьким технічним університетом. Зокрема, учасники школи відвідали Замок Любарта та інші об’єкти архітектурної спадщини Луцька, музей сучасного українського мистецтва Корсаків, музей бджільництва, виставу Волинського музично-драматичного театру. Сподіваємось, що у всіх учасників школи залишились лише приємні спогади.


Наверх