Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з методики навчання біології
Опубліковано: 29.04.2021, 13:31
21-22 квітня відбувся захист наукових робіт студентів, які брали участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей «Методика навчання природничо-математичних дисциплін».
До галузевої конкурсної комісія з методики навчання біології надійшло для рецензування 13 студентських наукових робіт із 8 закладів вищої освіти. За результатами рецензування комісія рекомендувала до участі у підсумковій науково-практичній відеоконференції 3 наукові роботи.
Роботу здобувачів вищої освіти оцінювала висококваліфікована комісія у складі: Красноштана І. В. – голови галузевої комісії з методики навчання біології, к. б. н., доцента, завідувача кафедри біології та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини; Небикової Т. А. – секретаря галузевої комісії, старшого викладача кафедри біології та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини; Шапрана Ю. П. – члена комісії, д. п. н., к. б. н., професора, завідувача кафедри біології, методології та методики навчання Переяславського ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»; Грицай Н. Б. – члена комісії, д. п. н., професора, завідувача кафедри природничих наук з методиками навчання Рівненського державного гуманітарного університету; Гойванович Н. К. – члена комісії, к. б. н., доцента кафедри біології та хімії Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; Казанішеної Н. В. – члена комісії, к. п. н., доцента, завідувача кафедри біології та методики її викладання Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка; Люленко С. О., к. п. н., доцента кафедри біології та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
У виступах конкурсанти розкрили тематичну сутність дослідницьких робіт, їх наукове та практичне значення. Виступи були лаконічні, чіткі, яскраві. Всі здобувачі вищої освіти орієнтувалися у темах власних досліджень, вільно давали відповіді на чисельні питання членів комісії.
Комісія визнала уміння конкурсантів планувати, проводити педагогічні дослідження, оцінювати отримані результати, аналізувати їх. Та визначила переможців
Диплом І ступеня, ІІ ступеня, ІІІ ступеня (потрібне зазначити) | Прізвище, імʼя, по батькові студента (повністю) | Прізвище, імʼя, по батькові (повністю), посада наукового керівника | Найменування вищого навчального закладу (повністю) |
Диплом І ступеня | Якимчук Оксана Сергіївна | Грицай Наталія Богданівна, завідувач кафедри природничих наук з методиками навчання, доктор педагогічних наук, професор | Рівненський державний гуманітарний університет |
Диплом ІІ ступеня | Супрунова Марія Петрівна | Довгопола Людмила Іванівна, доцент кафедри біології, методології і методики навчання, кандидат педагогічних наук | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
Диплом ІІІ ступеня | Комінарець Олександр Євгенович | Небикова Тетяна Андріївна, старший викладач кафедри біології та методики її навчання | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |


Оксана Якимчук (Рівненський державний гуманітарний університет) представляє результати досліджень з теми «Педагогічна ефективність технології «майстерня» на уроках біології в 6 класі»


Марія Супрунова (ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди») представляє результати досліджень з теми «Використання методу проєктів у процесі навчання біології учнів 6-го класу»

Олександр Комінарець (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини) представляє результати досліджень з теми «Міжпредметні зв’язки на уроках біології як шлях формування ключових компетентностей учнів»


