ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ

Опубліковано: 27.10.2021, 11:26

Доцентом кафедри географії та методики її навчання Андрієм Максютовим було проведено показове заняття із дисципліни «Географія людської діяльності» на тему: «Історія взаємовідносин людського суспільства і природи. Глобальні екологічні проблеми людства» для студентів 34 групи спеціальності: 014.03 Середня освіта (Історія). Метою проведення заняття було імплементація ключових умінь та навичок володіння компетентностями професійного спрямування, формування професійних якостей майбутнього фахівця, актуалізація міжпредметних зв’язків, інтенсифікація здобутих знань на практиці, реалізація інтегрованих змістовних ліній освітнього процесу з вивчення дисциплін природничого циклу.

Позитивне враження справили наступні аспекти організації та проведення показового заняття: доцільність вибору методів навчання, використання прийомів, що забезпечують активізацію групи та окремої особистості, розвиток критичного мислення слухачів, здійснення диференційованого підходу до групи, вміння володіти аудиторією, шляхи виходу із проблемних ситуацій; системність, послідовність, доступність та завершеність розгляду поставлених питань, переконливість і ефективність наведених фактів, прикладів, їх теоретичне узагальнення та висновки. Протягом лекції здобувачі освіти виступали не пасивними спостерігачами, а активно комунікували, спільно з викладачем визначали мету та мотивацію своєї навчальної діяльності, опрацьовували новий матеріал та підводили підсумки роботи. При проведенні лекції Андрій Максютов враховував майбутню спеціальність студентів, наголошуючи на практичній спрямованості матеріалу. Такий підхід до підготовки та проведення лекції дозволив реалізувати завдання сучасної освіти щодо формування вмінь вчитись, самоосвітньої, комунікативної та інформаційної компетентності.

Під час проведення заняття були використані проектні технології та комунікативно-діяльнісна інтеракція, що дозволило повноцінно реалізувати комунікативний підхід. Показове заняття було проведено на високому методичному рівні і відповідає основним програмним вимогам здійснення організації даного виду науково-педагогічної діяльності.


Наверх