> Організація ефективного навчання в карантинних умовах | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Організація ефективного навчання в карантинних умовах
Опубліковано: 02.11.2021, 14:27

Організація ефективного навчання сьогодні – це новий виклик, який стоїть перед освітою України. Як забезпечити якісне засвоєння навчального матеріалу, сформувати необхідні сучасному студенту компетентності, які методи і форми найкраще використати за світової пандемії – ось питання, які сьогодні стоять перед кожним викладачем. Свій підхід до розв’язання цих проблем продемонстрував доцент кафедри географії та методики її навчання Андрій Максютов під час проведення заняття із дисципліни «Основи технологій виробництва» для студентів-географів 3 курсу на тему «Проблеми та перспективи розвитку харчової промисловості України».

Викладач уміло поєднав своє пояснення матеріалу з самостійною роботою здобувачів вищої освіти, вдало використовував можливості програми для організації відеоконференцій Google Meet. З метою активізації навчальної діяльності студентів Андрій Олексійович застосовував різноманітні сучасні методи роботи, відповідно до мети кожного етапу лекції: метод «Вірю» – «не вірю» – на етапі актуалізації знань; аналітична робота на етапі засвоєння знань; тестування – на етапі перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу, залучаючи студентів до підведення підсумків роботи.

Отже, сучасна ситуація та тренди в освіті актуалізують використання гнучких моделей освітнього процесу, де активно застосовуються технології дистанційного навчання, адже в умовах карантину важливими є збереження якісної комунікації між викладачем та студентами, постійна мотивація здобувачів освіти та виховання у них професійного мислення.


Наверх