> ОСОБЛИВОСТІ ПРОХОДЖЕННЯ ФАХОВОЇ ПРАКТИКИ МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


ОСОБЛИВОСТІ ПРОХОДЖЕННЯ ФАХОВОЇ ПРАКТИКИ МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА
Опубліковано: 19.11.2021, 14:55

З 15 по 26  листопада проходить навчальна фахова практика здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою Біологія початкового рівня вищої освіти (молодший бакалавр).

8 листопада 2021 року відбулась зустріч з гарантом ОП та відповідальним за проходження практики від Національного дендрологічного парку «Софіївка» НАН України Олександром Балабаком, щодо особливостей  проходження фахової практики здобувачі вищої освіти.

 Керівник практики Тетяна Поліщук, доцент кафедри біології та методики її навчання, ознайомила здобувачів вищої освіти з метою та завданнями фахової практики, провела інструктаж з техніки безпеки під час роботи на виробництві. Учасники зустрічі узгодили графік проходження практики та особливості її проведення в умовах дистанційного навчання.

Олександр Балабак, як роботодавець, зазначив, що основною метою фахової практики є ознайомлення з обов’язками та підготовка майбутніх спеціалістів, завданнями та прийняттям самостійних рішень під час конкретних завдань в реальних виробничих умовах, формуванню інтересу до майбутньої професії.


Наверх