ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ

Опубліковано: 21.04.2022, 16:13

20.04.2022 року доцент кафедри географії та методики її навчання, кандидат педагогічних наук Оксана Герасименко провела конкурсне відкрите заняття на тему: «Проблемні регіони та їх типологія» для здобувачів освіти 162о групи з дисципліни «Проблеми соціально-економічного розвитку України».
Враховуючи воєнний стан в державі, заняття проводилось у дистанційному форматі. В обговоренні заняття взяли участь викладачі кафедри географії та методики її навчання Ірина Кравцова, доцент кафедри географії та методики її навчання кандидат географічних наук, Андрій Максютов, доцент кафедри географії та методики її навчання, кандидат педагогічних наук. Підвела підсумки Оксана Браславська, завідувач кафедри географії та методики її навчання, професор, доктор педагогічних наук.
В обговоренні зазначено, що тема лекції відповідала робочій навчальній програмі. Викладач донесла до студентів тему та мету лекції, забезпечила мотивацію пізнавальної діяльності шляхом презентації проблемних питань. План лекції мав чітку структуру, часовий параметр кожного питання був рівномірно розподілений. Зміст лекції викладений змістовно, науково, з використанням результатів сучасних наукових розвідок. Викладач здійснювала зворотній зв’язок з аудиторією, використовуючи jamboard, мультимедійну презентацію. Застосовувала технології критичного мислення, мобільного навчання, використання структурно-логічних схем. В ході лекції було використано інтерактивні методи навчання «мікрофон», «гронування», «Метод-прес», «сінквейн». Викладач емоційно управляла пізнавальною діяльністю студентів, відтворювала причинно-наслідкові зв’язки. При підведенні підсумків узагальнила основні аспекти матеріалу. В загальному висновку колеги зазначили, що заняття проведене на високому науково-методичному рівні.


Наверх