ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

Опубліковано: 21.12.2022, 11:02

Здавалося б, грудень – час завершення календарного року, підведення річних підсумків роботи, семестрові контрольні зрізи, опрацювання величезного об’єму шкільної документації, в умовах закладу вищої освіти – підготовка та складання зимової екзаменаційної сесії, але навіть сьогодні, незважаючи на умови війни, це період передноворічного, різдвяного настрою… Мабуть, у кожного з нас ще з дитинства залишилися ці теплі відчуття в очікуванні дива… новорічного дива… прекрасного дива Різдва…

З 12 грудня по 16 грудня 2022 року в університеті працювали курси підвищення кваліфікації для вчителів географії зі спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). Тема курсів: «Особливості вивчення фізичної географії в умовах НУШ». Лектор – кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання, гарант ОПП (Середня освіта. Географія. Біологія та здоров’я людини) ОС «магістр» Ірина КРАВЦОВА.

Реформа сучасної української системи освіти висуває до всіх учасників освітнього процесу нові вимоги. Які особливості НУШ? Які підходи, принципи, методи та методичні прийоми варто використовувати вчителям при вивченні шкільної географії? Як змінилося розуміння фізичної географії в умовах НУШ? Всі ці питання були предметом обговорення під час зустрічей лектора зі слухачами курсів підвищення кваліфікації.

Робота курсів підвищення кваліфікації, зважаючи на нинішні реалії, відбувалася у форматі on-line із використанням сервісу відеозустрічей Google Meet

Варто зазначити, що слухацька аудиторія – це досвідчені вчителі географії не лише м. Умані, але і прилеглих до міста регіонів. Географічне положення нашого університету, зручна логістика дозволяє співпрацювати із вчителями не лише Черкаської області, але і Вінницької, Житомирської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Чернівецької та інших областей України. Ми постійно перебуваємо у тісній співпраці із закладами загальної середньої освіти. Адже це наші бази практик, наша робота пліч-о-пліч із вчителями, учнями. Також приємно відмітити, що це випускники нашого факультету, університету, які стали успішними вчителями, виконують серйозну адміністративну роботу. Одним словом, нинішнім здобувачам вищої освіти (сучасним студентам-географам) природничо-географічного факультету є на кого рівнятися і у кого набувати практичного, надзвичайно цінного досвіду.

Джога Наталія Дмитрівна – вчитель географії Синицького ліцею Паланської ОТГ Уманського району Черкаської області
Миронюк Наталія Павлівна – вчитель географії Полянецької гімназії Уманської міської ради Черкаської області
Чернега Лариса Володимирівна – вчитель географії Осітнянської гімназії Христинівської міської ради Черкаської області

Слухачі курсів мають величезний досвід роботи в системі шкільної освіти. Це прекрасні практики, які кожного дня своєю наполегливою, кропіткою працею формують нове українське суспільство – вільне, самодостатнє, демократичне, правове та громадянське. Вони надзвичайно приємні у спілкуванні, відкриті, дуже відповідальні та старанні, креативні й наполегливі. Навіть, незважаючи на їхній колосальний досвід роботи – вони спраглі до знань!!!

Солошенко Тарас Васильович – директор Тальнівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Тальнівської міської ради Черкаської області, вчитель географії та біології
Солошенко Оксана Володимирівна – вчитель географії Тальнівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Тальнівської міської ради Черкаської області

Тому наша робота, яка тривала, здавалося б, цілий тиждень, пролетіла як одна мить. Зустрічі були надзвичайно продуктивними, легкими, відбувався постійний обмін думок та практичного досвіду. Усі ділилися своїми переживаннями, практичним здобутками, методичними прийомами викладання географії, розуміючи вимоги не лише НУШ, а й сучасного українського суспільства.

Курси відбулися. Залишилися лише приємні спогади і прекрасні результати нашої роботи. І, звичайно, трохи ностальгії…

Слухачі курсів, наші прекрасні вчителі географії, залишили побажання нинішнім студентам природничо-географічного факультету, майбутнім вчителям географії: «Друзі, ніколи не зупиняйтеся на досягнутому! Завжди йдіть уперед. Щоб за кожною Камулою, відкривалася Берда, а згодом і Говерла…!!!»


Наверх