Зустріч гаранта ОП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) зі здобувачами І курсу ОС «Магістр»

Опубліковано: 12.10.2023, 9:05

На початку жовтня відбулася зустріч гаранта освітньої програми Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) кандидата педагогічних наук, доцента кафедри географії та методики її навчання – Інни Рожі зі здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Зустріч відбулася у формі бесіди організаційного характеру. Здобувачі вищої освіти ознайомилися із графіком освітнього процесу, робочими програмами освітніх компонентів та практик, силабусами, формами контрольних заходів та критеріями їх оцінювання. Гарант зауважила, що система забезпечення якості освітньої діяльності в університеті передбачає: контроль за якістю проведення навчальних занять та якістю знань здобувачів вищої освіти (відбувається через аналіз результатів заліково-екзаменаційних сесій, ректорського комп’ютерного тестування, атестації, поточного контролю успішності здобувачів освіти); ефективну систему запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових працях учасників освітнього процесу; контроль за кадровим, матеріально-технічним і навчально-методичним забезпеченням освітньої діяльності.

Гарант освітньої програми акцентувала увагу на цілях освітньої програми та її компонентів. Зокрема, цілі ОП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) сформовані відповідно до місії та стратегії розвитку університету, що відображені у «Стратегії розвитку Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на 2021-2025 рр.» та викладені у «Статуті Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини» (пункт ІІ. Концепція освітньої діяльності). Цілі ОП повністю узгоджуються зі завданнями розвитку (пункт IV. «Стратегії розвитку»), а саме, створити освітнє середовище здобувачу другого (магістерського) рівня вищої освіти для здобуття ним поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь і навичок за спеціальністю 014.07 Середня освіта (Географія), загальних засад методології професійної діяльності, загальних і фахових компетентностей достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідно рівню майбутньої професійної діяльності.


Наверх