Відкрита лабораторна робота з «Методики навчання біології та природознавства»
Опубліковано: 01.04.2024, 9:18
29 березня 2024 року, відповідно до графіку відкритих занять кафедри біології та здоров’я людини, викладачем кафедри Вікторією Омельченко було проведено відкриту конкурсну лабораторну роботу з обов’язкового компонента «Методика навчання біології та природознавства» для здобувачів вищої освіти 31 групи, що навчаються за освітньою програмою Середня освіта. (Біологія та здоров’я людини. Хімія). Тема лабораторного заняття «Навчально-методичний комплекс курсу біології. 9 клас», обрана відповідно до робочої програми освітнього компонента. Формат проведення – дистанційний, на платформі Google Meet.
![](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image.png)
Для досягнення цілей лабораторної роботи викладачем було розглянуто зміст та структуру навчального предмету «Біологія» у 9 класі закладів загальної середньої освіти, здійснено порівняльний аналіз існуючих модельних програм НУШ, визначено зміст, завдання, мету та значення дослідницької діяльності здобувачів освіти під час вивчення біології у 9 класі.
Під час виконання завдань лабораторної роботи викладачем спільно зі здобувачами вищої освіти було використано інтерактивний метод навчання «навчаючи вчуся», що передбачав ведення постійного діалогу, в результаті якого студенти не лише представляли опановану інформацію, але і вивчали нове та удосконалювали власні знання.
Для досягнення поставлених цілей було використано інноваційний підхід до виконання завдань лабораторної роботи в режимі реального часу (колективна робота у спільному документі, що розташований на Google диску). Такий формат проведення дав можливість усім учасникам освітнього процесу спостерігати за роботою колективу, обговорювати проблеми, за потреби коригувати результати діяльності.
![](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-1.png)
Здобувачі вищої освіти висловили свої думки щодо такої форми роботи та відзначили її ефективність під час дистанційного навчання. Присутні науково-педагогічні працівники кафедри резюмували, що викладач на високому рівні володіє змістом дисципліни, а методи та прийоми, використані під час заняття, сприяли активізації діяльності здобувачів вищої освіти та направлені на формування їх фахових компетентностей.
![](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-2.png)
![](https://pgf.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-3.png)