Захист переддипломної педагогічної практики
Опубліковано: 26.03.2015, 13:59
На природничо-географічному факультету з 10.03 по 13.03 2015 року проходив захист переддипломної педагогічної практики студентів четвертого курсу денної та заочної форм навчання при державній екзаменаційній комісії. Входження майбутнього вчителя у педагогічну професію супроводжується реконструкцією професійно-ціннісних орієнтацій особистості, виробленням необхідних умінь, навичок, способів діяльності, розвитком мотивації, накопичення досвіду практичної діяльності тощо. Під час педагогічної практики не тільки відбувається перевірка теоретичної і практичної підготовки студента до самостійної роботи, але й створюються широкі можливості для забезпечення творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя. Студент розпочинає самостверджуватись у новій статусно-рольовій позиції вчителя, активізується на вчинок самобачення – пошук відповідей «Хто я є?», «Що хочу?», «Що можу?», які за своїм змістом набувають характеру професійного самовизначення. Чи можу назвати себе вчителем? Особливо це актуально для студентів заочної форми навчання. Студент-практикант не тільки спостерігає педагогічне явище, але й застосовуючи свої власні знання педагогіки та психології, бере активну практичну участь.