Настановчі конференції з виробничої практики

Опубліковано: 16.04.2024, 11:13

Виробнича (педагогічна) практика є важливою складовою освітнього процесу та спрямована на забезпечення якісної підготовки здобувачів вищої освіти. Ця практика проходить  у закладах загальної середньої освіти і направлена на формування у випускників компетентностей, що необхідні для виконання професійних обов’язків. Цінність практики полягає у тому, що практиканти у реальних умовах знайомляться із роботою педагога, мають змогу виконувати трудові функції  вчителя сучасної школи.

Відповідно до графіку освітнього процесу здобувачі вищої освіти факультету природничої освіти та природокористування ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» з квітня до середини травня проходять виробничу (педагогічну) практику:

у період з 01.04.2024 року до 08.05.2024 року – 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) – групи: з-161о, з-161п; 014.06 Середня освіта (Хімія) – групи: з-163о, з-163п; 014.07 Середня освіта (Географія) – групи:         з- 162о, з-162п.

у період з 01.04.2024 року до 27.04.2024 року – 014.06 Середня освіта (Хімія) – групи: у-25 та 33; 014.07 Середня освіта (Географія) – групи: у-26 та 32;

у період з 08.04.2024 року до 18.05.2024 року – 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) – групи: 161о, 161п; 014.06 Середня освіта (Хімія) – групи: 163о, 163п; 014.07 Середня освіта (Географія) – групи: 162о, 162п. 

у період з 08.04.2024 року до 04.05.2024 – 014.07 Середня освіта (Географія) – групи: зу-24 та з-32.

1 та 8 квітня для здобувачів вищої освіти відбулися настановчі конференції щодо особливостей організації та завдань практик.

Модератором зустрічей була заступник декана з організації педагогічних практик Тетяна Небикова. Вона привітала присутніх з початком виробничої (педагогічної) практики, наголосила на важливості практичної підготовки, зазначила, що здобувачі освіти мають змогу продемонструвати власні знання та застосувати у виробничих умовах, отримані під час навчання, компетентності.

Групові керівники та методисти під час зустрічі ознайомили студентів із завданнями практичної підготовки.

Олексій Ситник, Вікторія Давискиба, Анастасія Воєділова розкрили особливості навчальної діяльності практикантів, відповідно до освітньо-професійних програм.

Оксана Герасименко акцентувала увагу на методичній діяльності, націлюючи здобувачів освіти вивчати особливості освітнього процесу у закладі освіти відвідуючи уроки вчителів, досліджуючи методику організації пізнавальної діяльності і виховання учнів.

Оксана Браславська звернула увагу на науково-дослідницьку діяльність, рекомендуючи здобувачам вищої освіти під час проходження практики здійснити апробацію результатів виконання кваліфікаційних робіт.

Ірина Дзюбенко ознайомила присутніх з особливостями виховної діяльності, наголосила на тісній, творчій співпраці з колективом класу та його класним керівником.


Наверх