> Бінарна інтерактивна лабораторна робота | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Бінарна інтерактивна лабораторна робота
Опубліковано: 22.11.2016, 8:34

У рамках співпраці викладачів кафедри географії та методики її навчання та працівників станції юних туристів м. Умані відбулося відкрите бінарне інтерактивне заняття для студентів та магістрантів природничо-географічного факультету з навчальних дисциплін «Краєзнавство і туризм», «Міжнародний туризм та туристичні ресурси України». Лабораторна робота була проведена доктором педагогічних наук професором завідувачем кафедри географії та методики її навчання Браславською Оксаною Володимирівною та кандидатом географічних наук доцентом кафедри географії та методики її навчання Кравцовою Іриною Віталіївною.
Мета бінарної інтерактивної лабораторної роботи: узагальнити, систематизувати та поглибити знання студентів про туристичні вузли, палатки, види вогнищ; про туристичні ресурси як об’єкти міжнародного туризму, пов’язаного з елементами туристичної підготовки; сформувати практичні уміння й навички в’язання туристичних вузлів, встановлення туристичного намету, складання відповідних видів вогнищ.
Під час лабораторної роботи працювали студенти, які навчаються за освітнім ступенем «бакалавр» та студенти, які продовжили своє навчання за освітнім ступенем «магістр». Це була цікава співпраця не лише викладачів, але і студентів…
Професор О.В. Браславська мотивувала навчально-пізнавальну діяльність студентів та здійснила актуалізацію їх опорних знань й чуттєвого досвіду.
Фото 1
Директор станції юних туристів, Кучеренко Віталій Анатолійович, ознайомив студентів із станцією юних туристів м. Умань. Розповів про історію заснування, сучасний стан та учнівські гуртки, які працюють на базі станції.
Фото 2
Лабораторна робота складалася із трьох складових формування практичних умінь та навичок. Студенти вправлялися у техніці в’язання туристичних вузлів. Почули сповідь мотузки. «Я – кращий друг дітей в усьому світі. Я дозволяю їм скакати й стрибати через себе, погойдую їхню колиску, бережу їхні сни. Але в один прекрасний момент моє завдання – забезпечити вечірній дзенькіт для кожного зі смертних.
Я даю людині одяг. З мене Ваша постіль. Я сторожу ваш спокій. Я – частина історії, найбільших подій і потрясінь. Я горда тим, що з моєю допомогою злітає вгору й тріпотить на вітрі стяг…»
Поринули у світ кіпу, змогли зробити подорож по музеях, в яких є експозиції вузлів.
Фото 5
Фото 3
Фото 4
Виконали інтерактивні вправи на техніку розкладання вогнищ та встановлення туристичного намету.
Фото 10
Фото 6
Фото 7
Фото 8
Фото 9
На заняття прийшли не лише викладачі кафедри географії та методики її навчання, але й аспіранти, а також студенти історичного факультету спеціалізації: Географія.
Фото 11
Будьте мрійливими! Подорожуйте! Пізнавайте світ!
Адже бути географом – це звучить гордо! 
Фото 12


Наверх