> Відкрите конкурсне заняття | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Відкрите конкурсне заняття
Опубліковано: 15.03.2019, 11:45

14 березня року доцент кафедри географії та методики її навчання Андрій Максютов провів відкрите конкурсне заняття з дисципліни «Географія культури та релігій» на тему «Етнос, етногенез, мови». Належна науково-методична підготовка викладача створювала доброзичливу атмосферу і заохочувала студентів до плідної співпраці.


Максютов А.О. вдало використав наочний матеріал та інтерактивні технології навчання. Заняття було чітко сплановане, його етапи логічно взаємопов’язані, що зумовило досягнення поставлених цілей. Викладач вільно володів навчальним матеріалом, доступно його викладав українською мовою, вдало створював робочу атмосферу. Загалом, заняття проведено на високому науково-теоретичному та навчально-методичному рівні.


Оксана Браславська, доктор педагогічних наук, професор, відмітила, що викладач вільно володіє навчальним матеріалом та методикою його викладання, вміє зацікавити ним студентів. Під час заняття Андрій Олексійович вдало використовував проблемні питання, які спонукали студентів до подальшого пошуку правильних варіантів відповідей. Крім того, наприкінці заняття викладач спонукав студентів до творчої рефлексії над матеріалом заняття, задавав їм завдання для самостійного опрацювання вдома і пояснив алгоритми розв’язання.


Наверх