ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


Науково-методичний семінар «Формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання»

Опубліковано: 18.05.2021, 12:30

17 травня 2021 року, в режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet, на кафедрі географії та методики її навчання відбувся науково-методичний семінар «Формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання».

У проведенні семінару взяли участь викладачі кафедри географії та методики її навчання УДПУ імені Павла Тичини, учитель географії Л.І. Суторміна (Шарнопільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастирищенської міської ради Черкаської області), учитель географії Т.І. Осипенко (Полянецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області), здобувачі вищої освіти ОС «Магістр» зі спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини).

Голова оргкомітету науково-методичного семінару О.В. Браславська, доктор педагогічних наук, професор завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Модератор семінару: Л.М. Запорожець, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання.

Метою семінару було ознайомлення з методами та формами формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання, під час вивчення географічних дисциплін.

Наукова проблематика семінару:

  • Історія виникнення та застосування проектного начання.
  • Які стратегії можна використати  для формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання.
  • Коло проблем, пов’язаних з реалізацією формування творчого мислення  у практиці освітніх навчальних закладів.

Учасники семінару продемонстрували високий науковий рівень доповідей та повідомлень з різних аспектів досліджуваної проблеми. Більшість доповідей були присвячені важливим проблемам формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання.

У зв’язку із вище викладеним організаційний комітет семінару «Формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання»  констатує та пропонує:

  1. Зацікавленим особам продовжувати науково-дослідну роботу з вивчення проблем методики навчання географії.
  2. Рекомендувати заслухані доповіді учасників семінару «Формування творчого мислення студентів засобами проектного навчання»  до друку в  збірнику «Природничі науки і освіта»  природничо-географічного факультету УДПУ імені Павла Тичини.
  3.  Покласти відповідальність за поширення і виконання цієї резолюції на організаційний комітет семінару.

Наверх