> МАЙСТЕР-КЛАС З БІОЛОГІЇ | Офіційний сайт природничо-географічного факультету УДПУ ім. П.Тичини

Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


МАЙСТЕР-КЛАС З БІОЛОГІЇ
Опубліковано: 31.03.2015, 11:00

31 березня 2015 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Уманської міської ради Черкаської області пройшов майстер-клас старшого викладача кафедри біології та методики її навчання Небикової Т.А.
У розрізі навчальної дисципліни «Методика викладання біології у профільній школі» Тетяна Андріївна провела два уроки з біології: 8 клас – поглиблене вивчення біології, тема «Узагальнення і систематизація знань з теми Птахи» та 11 клас – академічний рівень, тема «Вид. Видоутворення».
Фото 1
Під час проведення заходу серед решти були реалізовані такі аспекти, як науковий – при проведенні різних етапів уроку викладач апелювала до історичних відомостей, об’єктивно висвітлювала наукові факти і поняття, прагнула розкрити причино-наслідкові зв’язки явищ і процесів та окреслювала перспективи розвитку, корегувала знання, здобуті як учнями, так і студентами самостійно. Обговорення теоретичних питань та різноманітних ситуативних завдань були орієнтовані на інтеграцію міжпредметних та внутрішньопредметних зв’язків.
Фото 2
Виховний аспект – під час демонстрації ілюстративних матеріалів, особлива увага приділялася формуванню моральних і професійних якостей особистості як учнів, так і студентів, реалізації принципів біоетики.
Фото 3
Методичний аспект – при проведенні уроків використовувалися різноманітні методи навчання та засоби їх реалізації, простежувався логічний зв’язок кожного етапу уроку та його методична завершеність.
Фото 4
Риторико-комунікативний аспект – протягом уроків спостерігалося прагнення викладача зацікавити не тільки учнів, а й студентів, заохотити їх до співпраці, моделювалася атмосфера співробітництва та співпереживання, спостерігалася логіка, образність, емоційність, зрозумілість пояснення.
При обговоренні, присутні на заході були одностайні у тому, що професія учителя важлива незалежно від часу й епохи. Специфіка вчительської діяльності полягає в тому, що в руках педагога відсутні вимірювальні прилади, які є в багатьох інших спеціалістів. Головне в його роботі – керування відносинами, що виникають у процесі навчання і виховання. Учитель повинен уміти знаходити вірні педагогічні рішення в мінімальний час і з урахуванням багатьох конкретних умов даної ситуації, що завжди складно зробити. Людина, що вирішила стати вчителем, має бути готовою до того, що доведеться долати безліч труднощів і, не дивлячись на це, рухатися вперед.
Фото 5
Всіх нас багато в чому сформувала школа, і, в першу чергу, наші педагоги. Важко переоцінити заслуги талановитого вчителя, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвих пріоритетів, закладає основи його майбутнього, а значить, майбутнього цивілізації.


Наверх