ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


КРУГЛИЙ СТІЛ «ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ СВІТУ»

Опубліковано: 05.05.2021, 11:50

Відповідно до плану роботи кафедри географії та методики її навчання в рамках проведення Днів науки в університеті 22 квітня 2021р. було проведено круглий стіл на тему «Проблеми соціально-економічного розвитку регіонів світу» за участі здобувачів вищої освіти 24 групи історичного факультету (ОС Середня освіта (Історія. Географія) та 32 групи природничо-географічного факультету (ОС Середня освіта (Географія. Біологія та основи здоров’я людини). Модератор зібрання – Герасименко Оксана Володимирівна, доцент кафедри географії та методики її навчання, кандидат педагогічних наук.

Зустріч відбулася в он-лайн форматі на платформі Google meet. Було обговорено суспільно-географічні особливості розвитку окремих країн світу: Північної Македонії, Північної Кореї, Південної Кореї, Куби, Швейцарії, Ізраїлю, Саудівської Аравії. Формат зустрічі передбачав інформування студентів про суспільно-географічні характеристики окремих країн та обговорення соціально-економічних проблем їх розвитку. Виступи учасників супроводжувались презентаціями. Студенти вчились презентувати власні дослідження, відстоювати думку, брати активну участь в обговоренні.


Наверх