ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ
Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


НАСТАНОВЧА НАРАДА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

Опубліковано: 07.02.2022, 17:09

7 лютого 2022 року відбулась настановча нарада з проходження виробничої практики здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою Біологія початкового рівня вищої освіти (молодший бакалавр). Керівником практики доцентом кафедри біології та методики її навчання Тетяною Поліщук було ознайомлено здобувачів вищої освіти з метою та завданнями виробничої практики. Зазначено, що практика відбудеться на базі Дослідної станції тютюнництва ННЦ «ІЗ НААН України». Вона провела інструктаж з техніки безпеки під час роботи на виробництві. Акцентовано увагу на термін проходження (07.02.2022-04.03.2022), вимоги щодо складання звітної документації та узгоджено графік проходження практики.

Тетяна Поліщук зазначила, що основною метою виробничої практики є поглиблення та закріплення теоретичних знань, отриманих в процесі вивчення певного циклу навчальних дисциплін та підготовка майбутніх спеціалістів до прийняття самостійних рішень під час вирішення конкретних завдань в реальних виробничих умовах, вихованню інтересів до професії, вихованню в них почуття обов’язку та відповідальності за виконувану роботу.


Наверх